keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Nelikymppiset ♥


Nyt hiukan kevyimpiin ajatuksiin johan noita elämän itkuvirsiä on tullut veisattua niin että aika jo vaihtaa vaihdetta kovempaan!  ♥

Minä ja Mimmi kaksi keski-ikäistä ehtaa emäntää ♥...ja tarina alkaa !

Minä....kato Mimmi...vartalopeili!! Peilataanko tästä?
Mimmi....No ei kato mahru kun sää täytät koko pinnan!

Minä...On täyttä tavaraa tää nainen, peili kertoo sen. Mä ulkomuodon huolittelen ikää kerro en!
On vuosirenkaat sopivasti mulla kohrallaan...ja elämästä ihanasti nautin vaan!
 Oon nelikymppinen...oon nelikymppinen..oon kuumaa tavaraa ja fiksut näkee sen!

Minä...Kyllä tälläisestä peilistä näkee ihanasti sivuprofiillinsakkin, sitä pitää olla niin naisen tarkkana näiden muotojensa kanssa !



Mimmi....Ei naisen osa heleppoo oo, se kyllä tiedetään, kun miehet katsoo vartaloo ja sääret kääntää pään.On rasvat naamaan  voideltava, huulet hohtamaan ja tukka aina laitettava kiharaan!
Oon nelikymppinen...oon nelikymppinen..oon kuumaa tavaraa ja fiksut näkee sen!!
Kyl maar sullekkin kauneus unet olis kauhian tärkeet, mutta kun sää kuorsaatki niin kauhian paljo!


Minä....Jos yöt mä nukun sikeästi, voimaa siitä saan ja päivään herään virkeästi aamujumppaamaan..oon nainen oikeen ikäinen ja hyvän näköinen..oon elämääni tyytyväinen immeineen!! 
Oon nelikymppinen..oon nelikymppinen..kuumaa tavaraa oon fiksut näkee sen.
Mimmi.....kyllä niitä fiksujakin piisaa!






























Minä....ootko pannut muuten merkille.. katto tuota miest' miten se  kuikuilee minun suuntaani??
Mimmi.....taitaa olla klaseissas vähän vikaa, monitehtot on menettäneet nyt kyllä tehonsa, taikka nyt tuolla miehellä on käynyt niin!
Minä.....Lehden kansimiehen kuvan näyttää, varmaan tuo mies tytön toiveet täyttää...mulle hymyilee on viesti ihan selkee..
Yhteystierot netistä mä kyllä löydän ja illaksi varraan ravintolasta pöyrän...nyt alkaa jo jännittää on hikinen jo mun pää! Kansikuvan miehen mä saan kun sen seinälle mä sen paan mua rakastamaan!
Aina uskollinen on, tuo kuva sanaton mun paperimies... höh yksin mun maata pittää panna kun mies tuo hyväilyjä ei anna...jaksan orottaa se ehkä joskus antaa!!
Aamuun silmäni kun ihanasti avaan..miehen kuvan luokse heti ravaan..mulle hymyilee..on viesti ihan selekee!!
Sormin kosken huuliakin miehen nyt ei lempi jääkkään puolitiehen..alakaa jännittää on hikinen jo mun pää!
Minä....jos miehet tietäis millainen nainen minä oon..ne tuskin koskaan enään menis enään muiren kainaloon. Jos miehet tietäis kuinka ossaan rakastaa ne rakkautensa muihin naisiin ossais heti pakastaa.. Kun tansseissa mä kohta muiden tanssivan nään, mä seinäruusu olla saan vaikka nätti olenkin...taas koko illan turhaan odotin!
No yksi meinas tulla hakemaan (puoli sokee) eteen tuli ryhtyi pokkaamaan...vaan sitten katsoi tarkemmin ja hymyn mulle soi ja sanoi vain MOI MOI VAAN!

Jenkkakahvat vartalon muhevaksi somistaa... Liharengas mahallani veltto on..puristaa!! Turvotin mä uuman ja kadotin sen..painon kanssa mä aina jojoilen...maanantaina alan laihruttaa! Jenkkakahvat pois, läskiä vähemmälle vauhtia elämälle..liikettä reilusti reisille ja pakaroille.
Herkuttelu loppu..lenkille on hoppu..rasva sulaa hiki irtoaa!!

Mimmi...jenkkakahvat lantion sekä selän leventää. Kaappi vaatteet kutistaa ne tiukat on...kiristää!
Tukalata onhan hengittää..varpaita en mahan alta nää. Maanantaina myös mä alan laihruttaa!
Voimistelen rytmillisesti, kävelen ja juoksen. Sitten pieni aamuveto suihkun alla uiren...




Näin me monesti keskustellaan. Ihanaa kun on tuollaisia ystäviä jotka lukee sinua kuin avointa kirjaa ja tietää jo pelkästä katseesta että mitä ajattelet.
Olet minulle tärkeä immeinen ! ♥ Odotan innolla tulevia seikkailujamme ja odotas kun saan uudet lenkkarit niin kyläkunnan kollit näkee vain perävaloni! :)

PS..PS..

Minä....vanahaks kun näin tulee ihminen! Vauhti ei oo enään entinen..käyttöpäivä menee viimeinen, arvostus on silloin vähäinen.
Yksin jää ei sukuansa nää..nuorremmat on töihin kiirehtää. Ei oo kellään aikaa vierailuun soittaa vaan ens viikolla taas tuun!
Vanhainkottiin tahron minä en..huonon hoiron saan mä tierän sen. Ei oo rahhaa siellä hoitajiin..unhoittui se laittaa budjettiin!
Tahron jäärä kotiin elämään, ommaan sänkyyn käyn mä leppäämään.  Hoitajat mua joskus ulos vie kauppaankin on meiltä lyhyt tie.
Paljon nähänyt elämää jo oon. Hetken aikaa vielä jatkukoon..sitten lähren taivaan kaaren taa..taaksein jättää karu kylymä maa..






Ei kommentteja:

Kalana kuivalla maalla

 Miten tämä voi olla mahdollista? Tuo kysymys on monen ystäväni suulla kun kerron tekemisiäni ja touhuamisiani. Ne jotka ovat lukeneet kirjo...