torstai 3. joulukuuta 2015

Kuuntele ja mieti ♥

On aikoja jolloin emännyys ei voi elää ilman rokin tai musiikin pauhetta, on  aikoja jolloin mikään abaraatti ei sylje tuotantoja äänenä ilmoille.
Tänään kuulin tämän vahingossa...istuin kuuntelin ja todellakin keskityin. Voin sanoa että kyynel pari vierähti poskelleni...en siis ole kylmä ihminen..minulla on voimakkaat tunteet..osaan rakastaa.

Jumalaton etsiminen mikä laulu, mistä saan sanat ja löysinkin ne..onneksi! Lähetän tämän kautta ajatuksen lämmön jollekkin joka tuntee ehkä samoin...olet minulle tärkeä! ♥


Kun aika on


Kun aika on niin saavuthan sä silloin luo,
Mä ilmoitan kun on päivä tuo,
Kun aika on, niin heti saat sen tietää.
Mä en voi olla kertomatta en.

Kun aika on niin auringon näät nousevan
Ja kuulet mun sua kutsuvan.
Kuulet mun sua kutsuvan
Kun aika on, taas leikitään,
Sinut jälleen nään.
Sä saavuthan, kun aika on,
Niin uudelleen sä kaiken saat,
Mä leikistämme silloin totta teen.
Kun aika on niin auringon näät nousevan
Ja kuulet mun sua kutsuvan.
Kun aika on niin auringon näät nousevan
Ja kuulet mun sua kutsuvaaaaa-an.

 Kun aika on niin saavuthan sä silloin luo,
Mä ilmoitan kun on päivä tuo,
Kun aika on, niin heti saat sen tietää.
Mä en voi olla kertomatta en.

https://www.youtube.com/watch?v=EhjKU8NtgR8


Ei kommentteja:

Kalana kuivalla maalla

 Miten tämä voi olla mahdollista? Tuo kysymys on monen ystäväni suulla kun kerron tekemisiäni ja touhuamisiani. Ne jotka ovat lukeneet kirjo...