keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Lomailun loppua..osa 30

Tänään havahduin siihen kamalaan todellisuuteen että töihinkin on palattava!
Siis ei tule mitään! Olen ollut kotona sairaslomalla jo helmikuusta asti ja tällä viikolla alkoi vuosiloma joka loppuukin kuun vaihtuessa tai jopa hiukan aikaisemmin!
Miten minä ja miten meidän koira siihen sopeutuu?
Sitä on eletty kun pellossa? No ei nyt sentään!

Kunto oli keväällä sitä luokkaa että jo kävi mielessä että noiko tästä emännyydestä kalua ennää tulekaan. Nyt mennään taas ja porskutetaan! No joo hiljaa sanoi mummo mäessä! Kuitenkin minun tuurillani jotain sattuu vielä..tunnen sen jo luissani ja ytimissäni..

Miten herään aikaiseen aamuun ja töihin? MIten laittaa hiukset ja kaikki? Siis olenko tosiaan niin jo tottunut tähän kotiäidin osaan..tukka rasvaisena harteilla, vaatteet no joo jotkin pukimeet yllä, maalamattomat kasvot! Mut voin sanoa että mahtavaa sai nollattua mielen ja vattakin tykkäs! Minä olin ennen tätä pitkää sairaslomaani sellainen että heräsin ennen kuin kukko pieraisi ja hiukset laitettuna jo hiukan etuajassa töihin..olen nyt kuin varjokuva vain tuosta ajasta...nukkua pörräyyttelen pitkin päivää!

Nyt mennään taas kohti suuria seikkailuja ja jos joku on joskus lukenut tätä blogiani niin tietää että elämäni ei ole yhtä tyynellä soutamista! Tähän blogiin on vain "pintaa raapaistu" todellisuudessa minua on koko elämäni ajan seurannut jokin "varjo". Nauroin äidillenikin kerran että minut on kasattu jostain jäämäpaloista ja nyt nää palat alkaa irtoilemaan toisistaan! Leviän kuin märkä läntti tohon lattialle :) Siitä saatte sit kasata palapeliä jonka osat ei osu kohdilleen taatusti yksikään..


Maalaisromanttinen koti-sivusto,  jota pyöritän ylläpidon toimessal, on sellainen paikka missä saan tavata samanlaisia samaan sisustamiseen (muotoon) hurahtaneita emäntiä. Voi että siellä on nähty ja kuullut kaikkea!
Ideoita saa kymmenittäin itselleen ja samalla saa niitä toisille myös jakaa.
Nyt olen kuitenkin jo sivustosta jotain oppinut...en heti ensimmäisenä laitakkaan kuvaa sivustoon koska kohta sitä tekee jo kaikki omaan kotiin. RÄJÄYTÄN pommin kun saadaan oma koti valmiiksi, siis jos jaksan silloin enään sisustaa!
Tuo perustamani sivusto on ollut tosi antoisa. Olen saanut niin monta ystävää kyseiseltä sivustolta mutta saman verran olen ilmeisesti myös vihamiehiäkin saanut. On se kumma kun kuusituhatta emäntää ahdetaan samaan purkkiin niin ahdasta tulee!
Ummistan silmäni sanonnoille ja letkautan levveetä perrääni että " phyi teille jotka noin sanotta ette minua todellisuudessa tunnekkaan" ! Niinhän se onkin..netissä jokainen saa mahdollisuuden toteuttaa omia mielipiteitään joskus tosiaan törkeästikkin..minullahan on monta nimeäkin jo keksitty; natsi, hitler ym ym joo-o kultarakkaat kun tulisitte ja tutustuisitte niin olisikon toi natsi?
Miehelleni puran aina sydäntäni tästä asiasta ja häntä kummastuttaa miten toiset voi sanoa tuntemattomalle ihmiselle noin?
Mutta arvatkaa mitä? Minua ei saa kukaan polvilleen! En ala sivustoa sulkemaan sen takia kuinka minua nimitetään tai solvataan vain sen takia että yritän pitää jotain järjestystä sivustolla jossa on tosiaan se kuusituhatta naista! Miehelleni tekee tiukkaa pitää yksi emäntä aisoissa niin miten tämä määrä pidetään laitumella tökkimättä toisiaan?

Näillä mennään ja hyvin mennäänkin! Huomenna taas ajelen tontille kun taas kerkeän ja katselen ihaillen poikain touhuja. Ovat kuulemma tehneet katon valmiiksi ja komia on jopa mieheni suusta sanottuna!

   ♥ Uneksi huomisesta. Muista eilinen. Elä tänään. ♥

Ei kommentteja:

Kalana kuivalla maalla

 Miten tämä voi olla mahdollista? Tuo kysymys on monen ystäväni suulla kun kerron tekemisiäni ja touhuamisiani. Ne jotka ovat lukeneet kirjo...